Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Συνέντευξη με ένα Χίτλερ

Σε περίπτωση που διέλαθε της αντιλήψεως σας, εγώ είμαι πολύ υπέρ της προώθησης άγνωστων ταλέντων. Τα κυκλώματα στα ΜΜΕ προωθούν μόνο τους δικούς τους ανθρώπους και νομιζω όλοι μας μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι αυτό μόνο κακό κάνει.
Στο θέμα μας. Ενας φίλος μου έστειλε το πιο κάτω βιντεο, ελλαδικής παραγωγης ονόματι "Συνέντευξη με έναν Χίτλερ" για να το δω. Τα αισθήματα ανάμεικτα. Σκοπός των δημιουργών ήταν να κακίσουν την άνοδο του ναζισμού και της Χρυσής Αυγής στην Ελλάδα και βρήκαν έναν απλό τρόπο. Μια φανταστική συνέντευξη με τον Αδόλφο Χίτλερ στον παράδεισο.
Πρώτα απ΄όλα, επικροτώ την προσπάθεια. Ακόμα και αν το βίντεο ήταν εντελώς χάλια, η οποιαδήποτε πρωτοβουλία για καταδίκη του αποστήματος που ακούει στο όνομα "Χρυσή Αυγή" με βρίσκει σύμμαχο. Επίσης, μου αρέσει η ιδεά (απλή αλλά αποτελεσματική) και γουσταρα την αισθητική και το στήσιμο. Μπορείς να πεις πολλά μόνο με την φωτογραφία και οι δημιουργοί του πέτυχαν κέντρο.
Τώρα, έχω θέμα με το περιεχόμενο και τον διάλογο. Προσωπικά πιστεύω ότι ο ικανός δημιουργός δεν χρειάζεται να κάμει κουτσιά καθαρισμένα στον θεατή τις προθέσεις του. Η τέχνη είναι να στήσεις το δημιούργημα σου με τέτοιο τρόπο ώστε να πυροδοτήσεις στον θεατή τις απαραίτητες ατιδράσεις για να καταλήξει από μόνος του στο συμπέρασμα.
Δεν είμαι καθόλου φαν του διδακτισμού, του μοραλισμού και της ατακας. Βλέποντας το ένιωσα ότι  οι δημιουργοί δεν προσπάθησαν απλά να μου ταίσουν κάποιες ιδέες με το κουτάλι, αλλά μου τις έριχναν στα μούτρα με το φτυάρι.
Μπορεί όμως να έχω την εντύπωση αυτή επειδή είμαι μεγαλύτερος και ξέρω κάποια πράγματα. Μπορεί το target audience των δημιουργών να είναι άτομα μικρότερης ηλικίας και να θέλουν να περάσουν μ' αυτό τον τρόπο τα μηνύματα τους. Δεν ξέρω, ίσως. Δείτε το βίντεο για να έχετε ιδία άποψη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου