Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Double whammy: Γράφοντας post και σπέρνοντας τον όλεθρο!

Νόμισες ότι έφυγα ε; Νόμισες ότι εγκατέλειψα το bloggακι; Αμούστακε και απαίδευτε νεανία, πόσο λάθος έκανες! Εγώ είμαι σαν την γρίππη. Μπορεί να φεύγω για ένα διάστημα, αλλά πάντα έρχομαι πίσω! Και αυτή την φορά with a vengeance

-Hi, can I speak to Mr Motherfucker please? This is he? Well then, YIPPY KAY YAY MOTHERFUCKER!


Τα παιδιά στο music.net.cy έδειξαν πόσο αφελή είναι όταν τους πρότεινα να γράφω στην ιστοσελίδα τους και εκείνοι απάντησαν, "Ναι, γιατί όχι; Τι είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί;".

It did not end well...
Με παίρνει που λέτε ένας από τα παιδιά και αφού δαπάνησε ένα μισάωρο από την ζωή του για να μου εξηγήσει τι πρέπει να κάνω για να κυλήσει ομαλά το posting και να μην γαμήσω το σύστημα, ήταν με την εντύπωση ότι οι οδηγίες του έπιασαν τόπο. Α μπά. Ιn true Kotsios fashion τον έγραψα κανονικά και έκανα του κεφαλιού μου. Και τους έριξα το σύστημα κάνοντας ακριβώς ότι μου είπαν να μην κάνω.

Did I do thaaaaaat?!

Δύο system restart αργότερα και τέσσερα μπουκάλια ηρεμιστικά, το post είναι πάνω και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Η στήλη θα γίνεται updated κάθε Τρίτη και την επομένη θα μπαίνει και στο blog. Ετσι αν δεν έχετε υπομονή, κάντε την βόλτα σας από το music.net.cy πρώτα!

Το blog θα συνεχίσει δυνατά! Σήμερα για σας έχω ακόμα ένα post και αύριο εκείνο που μπήκε στο music.net.cy !






1 σχόλιο: